Companii

Care sunt cele mai mari săli de fitness din România şi ce afaceri au

Care sunt cele mai mari săli de fitness din România şi ce afaceri au

Autor: Corina Mirea

21.02.2015, 09:00 3320

Cel mai mare furnizor de activităţi sportive s-a apropiat de 40 de milioane de lei în 2013.

Cea mai mare companie care vinde activităţi sportive în România a încasat aproape 37 de milioane de lei în 2013 (mai mult de 8 milioane de euro), potrivit datelor de la Registrul Comerţului. Valoarea totală a pieţei de sport privat de pe plan local rămâne însă o enigmă, chiar jucătorii din industrie susţinând că aceasta este încă prea fragmentată între centre, baze şi cluburi sportive, săli de fitness sau săli specializate pe anumite sporturi pentru a crea o bază de date clară.

Cert este că românii sunt dispuşi să plătească, în medie, între 130 şi 220 de lei pe lună pentru a face sport organizat, iar în ultimii cinci ani plaja de vârstă a clienţilor care îşi fac abonament la o sală s-a extins, ajungând în prezent la 20-65 de ani, susţin unii reprezentanţi din piaţă.                        

În prezent, cel mai mare jucător din industria sportului privat este World Class România, deţinut majoritar de anul trecut de fondul polonez Resource Partners.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO