Companii

Care sunt chiriile pentru spaţiile comerciale din centrul Bucureştiului. „În ultimii 10-15 ani, zona comercială din centru s-a transformat şi a atras mai ales restaurante“

Care sunt chiriile pentru spaţiile comerciale din centrul Bucureştiului. „În ultimii 10-15 ani, zona comercială din centru s-a transformat şi a atras mai ales restaurante“

Alexandru David, head of research la JLL România: În prezent, singurele străzi pietonale sunt cele din centrul istoric, iar acestea oricum sunt înguste şi nu sunt conectate mai departe cu alte zone pietonale, astfel încât să rezulte un traseu mai amplu.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

20.11.2021, 19:31 2201

Pentru ca zona să devină însă şi mai atractivă, ar fi nevoie de creşterea diversităţii funcţionale, adică mai multe magazine de modă, galerii de artă, diverse servicii.

Între 20 şi 30 de euro pe metru pă­trat pe lună se situează media chiriilor pentru spaţiile comerciale stradale din preajma magazinului Unirea şi a cen­tru­lui vechi, potrivit datelor consul­tanţilor imo­biliari. Este însă vorba de spaţiile ce­le mai atractive, cu vad comercial şi su­pra­feţe de 100-200 de metri pă­traţi. Mai de­parte de Pia­ţa Unirii, spre exem­plu către Nerva Traian sau Na­ţiu­ni­le Unite, chi­ri­ile pot să scadă şi la ju­mă­ta­te, scrie re­vis­ta săp­tă­mâ­nală Business Magazin.

„În ultimii 10-15 ani, zona co­mer­cia­lă din centrul Capitalei, referindu-ne aici la zona Unirii – centrul istoric, s-a transformat foarte mult, atrăgând mai ales ocu­panţi din segmentul de res­tau­ran­te, cafenele, puburi, sti­mu­laţi de in­ves­ti­ţiile efectuate în infra­struc­tura pu­bli­că şi în amenajarea zo­nei pieto­nale. Astfel, zona a devenit un pol de atrac­ţie deopotrivă pentru lo­cal­nici şi pentru turişti“, spune Alexandru David, head of research în cadrul companiei de consultanţă imo­biliară JLL România.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO