Companii

Cargus, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de curierat, continuă să îşi extindă echipa managerială: Oana Mandicescu devine Chief Sales Officer, iar Zoe Dobre a fost numită în funcţia de Chief People and Culture Officer, poziţie din care va coordona departamentul de HR al companiei

Oana Mandicescu şi Zoe Dobre

Oana Mandicescu şi Zoe Dobre

Autor: Cristina Bellu

31.01.2023, 12:50 368

Compania de curierat Cargus, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală, le-a recrutat pe Oana Mandicescu şi Zoe Dobre pentru poziţiile de Chief Sales Officer (CSO) şi Chief People and Culture Officer (CPCO).

Din ianuarie, Oana Mandicescu coordonează activităţile de sales ale diviziilor Major Accounts, Field Sales şi Internaţional, cu obiectivul de a creşte profitabilitatea business-ului Cargus.

Înainte de a se alătura echipei Cargus, Oana Mandicescu a lucrat timp de 25 de ani în DHL Express România, ocupând diferite funcţii de management în Customer Service, Pricing & Product, Sales & Marketing, la nivel naţional şi regional.

Tot din luna ianuarie, Zoe Dobre s-a alăturat echipei Cargus, în funcţia de Chief People and Culture Officer (CPCO), poziţie din care coordonează departamentul de resurse umane al companiei.

Înainte de Cargus, Zoe Dobre a lucrat pentru companii precum Coca-Cola HBC România, Vodafone, Molson Coors şi City Grill Group, pe mai multe segmente de expertiză – de la strategia de recrutare, bonusarea activităţilor de sales, evaluare, transformare organizaţională în retail, până la eficienţa organizaţională şi  strategii de recunoaştere a meritelor.

"2022 a fost un an de dezvoltare pentru Cargus. Am construit un portofoliu matur de produse, am inovat şi  am oferit partenerilor noştri o serie de soluţii digitale, logistice şi de livrare. Este momentul să trecem la nivelul următor: să consolidăm şi să pregătim compania pentru cerinţele în continuă schimbare ale clienţilor şi să dezvoltăm noi surse de business, precum cel internaţional", spune Yannick Mooijman, CEO Cargus.

La finalul anului trecut, Cargus i-a recrutat pe Eirik Hjeltnes în calitate de Chief Revenue Officer şi pe Şerban Stoica în funcţia de Director de Strategie, poziţii care au fost create ca răspuns la contextul pieţei şi planurile de dezvoltare ale companiei pe termen lung.

În calitate de Chief Revenue Officer (CRO), Eirik Hjeltnes are responsabilitatea pentru toate procesele, procedurile şi activităţile legate de preţuri şi gestionarea veniturilor, cu obiectivul de a stimula profitabilitatea business-ului. Înainte de a se alătura echipei Cargus, Eirik Hjeltnes a activat timp de 30 de ani în UPS , în diferite roluri şi aduce în cadrul companiei o serie de cunoştinţe specifice, precum şi experienţa din industrie.

În ultima sa poziţie, a fost unul dintre oamenii responsabili pentru definirea şi implementarea strategiei europene B2C a UPS. Eirik a fost, de asemenea, Country Marketing Director şi Pricing & Revenue Management Manager în Germania, cea mai mare piaţă UPS din Europa.  

Şerban Stoica s-a alăturat echipei Cargus în calitate de Head of Strategy şi PMO (Project Management Officer). În acest rol, supraveghează iniţierea, planificarea şi execuţia proiectelor strategice pe toate segmentele de activitate ale companiei. Şerban Stoica are o experienţă de 15 ani în Corporate Finance, Management Consulting şi Private Equity.

În ultimii doi ani, a fost Director de Strategie şi Transformare în cadrul Green Group, unul dintre cele mai mari grupuri europene de reciclare (parte a Abris Capital Partners) şi a fost membru în Consiliul de Administraţie al Circular Ventures, divizia de capital de risc a Green Group.

Anterior, Şerban Stoica a lucrat timp de 5 ani la Kearney: Global Management Consulting Firm, cu sediul în Chicago, consiliind directori executivi şi consilii de administraţie la nivel global, realizând proiecte strategice pentru mai bine de 15 ţări din întreaga lume, inclusiv Singapore, Turcia, Emiratele Arabe Unite, Germania sau China în diverse industrii precum Logistică, Automotive, Telecomunicaţii sau Bănci.

Pentru anul în curs, Cargus are în plan să îşi extindă activitatea în şase ţări europene, anume Germania, Republica Cehă, Slovacia, Un­garia, Grecia şi Bulgaria.

Prin această dezvoltare, compania vrea să conecteze marile platforme de comerţ elec­tronic cu clienţii români, cât şi businessurile locale cu pieţele internaţionale.

Dea altfel, compania de curierat a făcut deja pasul în afara ţării, prin deschiderea primei unităţi de cross-dock în Polonia.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO