Companii

Carmo Lact din Bistriţa, producătorul brandului Monor, a crescut de trei ori într-un deceniu şi a sărit de 150 mil. lei în 2021

Producătorul brandului Monor este prezent şi pe pieţele externe.

Producătorul brandului Monor este prezent şi pe pieţele externe.

Autor: Florentina Niţu

04.06.2022, 00:05 170

♦ Carmo Lact are două secţii de procesare şi 237 de angajaţi.

Carmo Lact Prod, producător de lactate şi brânzeturi din localitatea Monor, judeţul Bistriţa-Năsăud, controlat de antreprenorii Eugen Creosteanu, Ioan Neagoş şi Alin Neagoş, a ajuns la o cifră de afaceri de 158,4 milioane de lei în 2021, după o creştere de 19% faţă de anul pre­ce­dent, potrivit calculelor făcute de ZF pe baza datelor de la Minis­terul de Finanţe. Compania a avut venituri de trei ori mai mari în 2021 decât în 2012, fiind cel mai bun rezultat de până acum, arată datele publice.

Însă, anul trecut CarmoLact Prod a avut un profit net de 4,9 milioane de lei, în scădere cu 20% faţă de anul 2020, cel mai profitabil an din istoria companiei, ce a luat naştere în 1992.

Carmo Lact are două secţii de pro­cesare, cu o capacitate de pro­ce­sare de circa 60.000 de litri de lapte/zi, şi 237 de angajaţi, potrivit ultimelor informaţii oferite de repre­zentanţii companiei.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO