Companii

Carrefour România: Colaborăm cu 1.000 de producători locali pe segmentul de produse proaspete. Într-o lună de iarnă, 50% din vânzările de fructe şi legume sunt locale

Carrefour deţine o reţea de 350 de magazine pe mai multe formate care acoperă de la discount, la supermarket si hipermarket.

Carrefour deţine o reţea de 350 de magazine pe mai multe formate care acoperă de la discount, la supermarket si hipermarket.

Autor: Florentina Niţu

14.01.2022, 10:43 1256

♦ „Prioritizăm în orice moment aprovizionarea în toate magazinele noastre cu legume, fructe şi verdeţuri de sezon produse local.“

Carrefour, al treilea jucător din piaţa de comerţ modern din România, care deţine o reţea de 350 de magazine şi a avut afaceri cumulate de 12,7 mld. lei (2,6 mld. euro) în 2020, se aprovizionează de-a lungul anului cu fructe, legume şi mezeluri, brânzeturi, peşte, carne, produse de brutărie şi patiserie de la peste 1.000 de producători locali.

„În total, colaborăm cu peste 1.000 de producători locali pe seg­mentul de produse proaspete, care include alături de fructe, legume şi mezeluri, brânzeturi, peşte, carne, produse de brutărie şi patiserie şi prioritizăm în orice moment aprovizionarea în toate magazinele noastre de la aceştia cu legume, fructe şi verdeţuri de sezon produse local“, au spus reprezentanţii Carrefour România.

În 2020, în România erau circa 1.700 de firme cu cod CAEN de culti­varea legumelor, aproape 1.500 de firme care cultivau fructe, 150 de companii care cultivă plante pentru condimente şi plante aromatice, circa 1.200 de crescători de păsări şi porci, 1.100 de companii care prelucrau sau fabricau produse din carne, 740 de companii care făceau acvacultură maritimă sau în ape dulci şi peste 6.500 de companii care fabrică pâine sau produse de patiseri, arată datele de la Registrul Comerţului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO