♦ Retailerul are pe plan autohton peste 450 de unităţi sub multiple formate.
Grupul francez Carrefour, unul dintre cei mai puternici jucători din retailul autohton, va deschide anul acesta peste 30 de noi magazine, în special pe formatele mici. Acestea se vor adăuga celor circa 450 deja existente. E vorba de hipermarketuri, supermarketuri, proximitate modernă, un mix de discount şi cash&carry şi online.
„Retailul este un domeniu dinamic, iar reţeaua noastră este permanent în mişcare (...). Anul acesta, lucrăm pentru a dezvolta reţeaua Carrefour - avem în plan să deschidem peste 30 de noi magazine care să ne completeze prezenţa fizică. Desigur, dinamica industriei presupune şi decizii de închidere sau relocare, dacă magazinele fie nu performează, fie nu se mai aliniază viziunii strategice a Carrefour“, spun reprezentanţii companiei. Retailerul a anunţat în ultima perioadă că închide două dintre hipermarketurile sale, e vorba de cel din Sun Plaza, din Bucureşti, şi de cel din centrul comercial Supernova din Piteşti.
Oficialii companiei explică faptul că deciziile au fost justificate de anumite conjucturi şi afirmă că grupul va continua să deschidă magazine de acest tip, pe format mare, în România.
„Vom continua să ne concentrăm atenţia pe formatul de hipermarket (...). Pe termen mediu şi lung, vizăm deschiderea de noi hipermarketuri Carrefour pe piaţa din România, în centre comerciale importante, dar şi în zone unde nu suntem încă prezenţi.”