Companii

Carrefour şi-a făcut magazin online: preţuri ca în hipermarket, produse livrate acasă pentru 15 lei

Autor: Cristina Roşca

16.04.2013, 21:55 1465
Grupul francez Carrefour a lansat pe piaţa locală cel de-al patrulea for­mat de magazine - cel online - după ce anterior a deschis hiper­marketuri, supermarketuri şi magazine de proximitate.
 
Noul magazin al reţelei are în ofertă circa 7.000 de produse - de aproximativ zece ori mai puţine decât un hipermarket, însă similar cu numărul de produse dintr-un magazin mai mic, respectiv supermarket sau magazin de proxi­mitate. Magazinul online vinde însă produse alimentare, nu şi electroIT sau mobilier, cum este cazul unui hipermarket.
 

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO