♦ Campania de vaccinare a salariaţilor Kaufland a început ieri, dar retailerul nu a comunicat câţi dintre angajaţi sunt înscrişi.
Grupul german Kaufland a investit de la începutul pandemiei până în prezent peste 20 de milioane de lei în implementarea măsurilor de protecţie şi prevenţie în magazine, depozite şi sedii, respectiv în dezinfectant, echipamente de protecţie pentru angajaţi sau în produse de curăţare a spaţiilor. Încă din prima parte a lunii martie a anului trecut, când numărul de cazuri din România era încă foarte mic, oficialii companiei au anunţat că au început să ia măsuri împotriva răspândirii COVID-19.
Compania şi-a certificat spaţiile cu standardul internaţional DEKRA, care atestă că respectă toate măsurile de prevenire a răspândirii COVID-19. Magazinele Kaufland România sunt dotate cu porţi de termometrizare contactless la intrare, dispensere automate fără atingere cu dezinfectant de mâini gratuit pentru clienţi şi angajaţi, geamuri de protecţie la casele de marcat, benzi de semnalare a distanţei de siguranţă şi signalistică ce promovează mesajele de prevenţie.