Companii

Cât de mulţumiţi sunt clienţii de hotelurile din România. Varşovia, pe primul loc într-un top al satisfacţiei turiştilor

Cât de mulţumiţi sunt clienţii de hotelurile din România. Varşovia, pe primul loc într-un top al satisfacţiei turiştilor

Autor: Mediafax

12.09.2011, 21:08 653

Bucureştiul ocupă locul 17 într-un top mondial al satisfacţiei clienţilor hotelurilor, primele trei poziţii fiind adjudecate de Varşovia, Helsinki şi Tokyo, potrivit hotel.info, serviciu de rezervări care acoperă peste 210.000 unităţi de cazare din întreaga lume.

Oaspeţii care au făcut rezervări prin intermediul www.hotel.info au evaluat hotelul la care au fost cazaţi după plecare, acordând un punctaj între 0 şi 10. În evaluarea generală au fost incluse criterii privind calitatea camerelor, amabilitatea personalului, curăţenia, nivelul de zgomot, raportul preţ-servicii, precum şi micul dejun/gastronomia.

Astfel, Varşovia s-a clasat pe primul loc la nivel mondial, cu un mic avans şi 7,62 puncte în evaluarea generală. Oraşul Helsinki, ocupantul locului 2, a fost punctat cu 7,60.

Şi hotelierii din Tokio au reuşit să-şi convingă oaspeţii, care au evaluat unităţile turistice din capitala Japoniei la 7,57 puncte.

Cu 7,13 puncte, capitala României s-a situat pe locul 17 în top.

Bucureştiul a fost devansat însă de oraşe precum Liubliana (7,52 puncte), Praga (7,47 puncte), Zagreb (7,43), Bratislava (7,40) sau Budapesta (7,37).

Ceva mai puţin mulţumiţi s-au arătat a fi turiştii de prestaţia generală a hotelierilor din Roma, Paris sau Londra, aceasta din urmă obţinând doar 6,48 puncte.

www.hotel.info este o marcă a companiei germane hotel.de AG, specializată în servicii de rezervări hoteliere online.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO