O mie de litri vânduţi i-a adus anul trecut producătorului localal Coca-Cola un profit de circa 41 de euro, potrivit datelor dinrapoartele Coca-Cola Hellenic şi din bilanţul depus la RegistrulComerţului.
Un calcul simplu arată astfel că la o sticlă de 2 litri - celmai vândut ambalaj al companiei - îmbuteliatorul a scos, în medie,un profit de 8 cenţi sau 0,34 de lei.
În general, ambalajele din PET de 2 litri aduc producătorilor desucuri profituri mai mici pe un litru, comparativ cu produseleîmbuteliate la sticle (de 0,33 l sau 1 l).
Preţurile la raft în magazine pentru o Coca-Cola sau o Fanta la2 litri au variat anul trecut între 3,8 lei (0,9 euro) şi 7 lei(1,6 euro).
Coca-Cola HBC România este cel mai mare jucător pe piaţa localăa băuturilor non-alcoolice, estimată la circa un miliard deeuro.
Compania a realizat în 2009 o cifră de afaceri de 440 mil. euro,având o cotă de piaţă de 49% pe segmentul sucurilor cu bule(carbogazoase).
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels