Companii

Cătălin Pozdarie, Hervis: Chiar şi acum este greu de previzionat evoluţia până la sfârşitul anului, dar sigur o să înregistrăm o scădere a cifrei de afaceri de peste 10%

Cătălin Pozdarie, Hervis: Chiar şi acum este greu de previzionat evoluţia până la sfârşitul anului, dar sigur o să înregistrăm o scădere a cifrei de afaceri de peste 10%

Cătălin Pozdarie, CEO-ul Hervis România: Iniţial, lumea s-a orientat către produsele care le făceau timpul petrecut în casă cât mai comod. Apoi, după ieşirea din lockdown, clienţii au dorit să-şi achizitioneze un mod de deplasare individual precum biciclete sau trotinete pentru evitarea aglomerării din mijloacele de transport în comun.

Autor: Cristina Roşca

02.12.2020, 09:15 142

 Retailerul de echipamente sportive are o reţea de 38 de magazine în România dintre care şase inaugurate în 2019 şi două în acest an - la Tâgu-Mureş şi Târgovişte ♦ Pentru 2020 austriecii voiau să accelereze la 10 deschideri, dar în contextul pandemiei numărul inaugurărilor s-a redus ♦ Totuşi, compania se arată optimistă pentru 2021 când vine vorba de dezvoltare şi îşi bugetează din nou zece magazine noi.

„În anul 2020 am deschis doar două magazine. Pla­nu­rile noastre erau pen­tru 10 unităţi noi, dar ma­jo­ritatea dezvol­tatorilor au amânat proiectele neîn­cepute pentru anii ur­mători. În schimb, efectuăm modernizarea mai multor magazine cum este cazul celor din Cluj, Oradea şi Brăila, pentru a oferi clienţilor o experienţă cât mai modernă şi plăcută. Mai mult, nu am închis nicio unitate“, spune Cătălin Pozdarie, CEO-ul Hervis România.

Retailerul de echipamente sportive a venit în România în 2007, în plin boom economic, şi iniţial avea planuri importante de expansiune. Venirea crizei de acum mai bine de un deceniu însă, a schimbat datele problemei. Apoi, Hervis a reluat dezvoltarea, într-un ritm mai accelerat în special în ultimii ani.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO