Companii

Cătălin Pozdarie, Hervis: În România, ponderea celor care practică sport în mod regulat este sub 10%, faţă de 70% în Austria sau în alte ţări din Europa

Cătălin Pozdarie, Hervis: În România, ponderea celor...

Autor: Cristina Roşca

14.06.2019, 09:23 361

♦ Retailerul de echipamente sportive Hervis, care a intrat pe piaţa locală în 2007, în plin boom economic, a ajuns la o reţea de 31 de magazine în oraşele mari şi medii din ţară ♦ De la începutul anului a fost inaugurată o unitate în Bucureşti (cartierul Drumul Taberei), iar pentru întregul an 2019 sunt bugetate un total de 8 deschideri după alte şapte în 2018 ♦ Expansiunea puternică a susţinut o evoluţie bună a businessului, care a crescut cu circa 30% în 2018 versus 2017, până la 53 mil. euro (cu TVA).

„Am închis 2018 cu cele mai bune rezultate din istoria Hervis în România, iar primul trimestru din acest an continuă să arate bine, cu o creştere de peste 10%“, spunea recent Cătălin Pozdarie, executivul român care conduce businessul Hervis în România de circa un deceniu.

El adăuga că retailul de articole sportive are un potenţial enorm de dezvoltare pe piaţa locală. „În România, ponderea celor care practică sport în mod regulat este sub 10%, faţă de 70% în Austria sau în alte ţări din Europa.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO