Companii

Cătălin Pozdarie, Hervis: Mai puţin de 1% din produsele din magazinele noastre sunt „made in Romania“. Avem clăpari şi treninguri produse local, articole pe care le semnalizăm la raft

Pentru ca un producător local de echipamente sportive să se listeze în reţeaua Hervis din România e nevoie de o colecţie extinsă, dar şi de o atenţie la materiale şi la produse. Mai exact, acestea nu să fie doar în zona de lifestyle fashion, ci şi în cea de functional performance.

Pentru ca un producător local de echipamente sportive să se listeze în reţeaua Hervis din România e nevoie de o colecţie extinsă, dar şi de o atenţie la materiale şi la produse. Mai exact, acestea nu să fie doar în zona de lifestyle fashion, ci şi în cea de functional performance.

Autor: Cristina Roşca

10.03.2022, 17:00 86

Mai puţin de 1% din totalul articolelor ce se găsesc pe rafturile magazinelor de echipamente sportive Hervis din România sunt produse pe plan local, spune Cătălin Pozdarie, executivul care conduce ope­raţiunile companiei pe piaţa autohtonă.

„Sunt mulţi clă­pari marca Salomon care sunt făcuţi în România (şi care se găsesc în magazinele Hervis – n.red.). Avem echipamente de trening care sunt realizate în România dintr-un bumbac de o calitate superioară. Există produse făcute în România, dar nu suficient de multe, din păcate. Procentul în totalul ofertei de produse e extrem de mic, undeva la 1%, dacă este şi acel 1%. Şi spun asta cu părere de rău“, explică managerul.

În cazul produselor care sunt totuşi realizate local, retailerul are campanii prin care acestea sunt promovate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO