Companii

Câte magazine, restaurante şi cluburi sunt pe Lipscani? Cum se împarte centrul vechi al Bucureştiului pe tipuri de activităţi

Câte magazine, restaurante şi cluburi sunt pe Lipscani? Cum se împarte centrul vechi al Bucureştiului pe tipuri de activităţi

Autor: Cristina Roşca

04.10.2014, 18:30 1472

Retailul, fie alimentar, de modă şi bijuterii sau de servicii, a ajuns să ocupe un sfert din cele peste 300 de spaţii din centrul istoric al capitalei, o zonă dominată încă de cafenele şi baruri.

Centrul vechi s-a dezvoltat în ultimii nouă-zece ani şi a ajuns kilometrul zero al distracţiei din Bucureşti, însă proprietarii de baruri, cafenele şi restaurante spun că este nevoie şi de extinderea numărului de retaileri după modelul din alte capitale europene.

În prezent 44% din totalul spaţiilor sunt ocupate de restaurante, cafenele, baruri şi cluburi, iar 26% de magazine, potrivit unui studiu de piaţă al Quantix Marketing Insights realizat pentru grupul City Grill, unul dintre cei mai importanţi operatori de restaurante din centrul vechi. Zona în care a fost realizat studiul este delimitată de Calea Victoriei, bdul. Regina Elisabeta, bdul. Ion C. Brătianu şi Splaiul Independenţei, respectiv nucleul centrului istoric.

 
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO