Companii

Ce afacere au reuşit să construiască doua tinere din Sibiu cu doar 10.000 de euro. Ele au ajuns să colaboreze cu vedete de la Hollywood precum Jennifer Lopez

Autor: Florin Dull

18.06.2022, 08:32 1669

Două antreprenoare din Sibiu au creat un inedit brand de încălţăminte, au proiectat visul lor, l-au amplificat şi i-au dat plusvaloare prin munca şi prin perfecţionarea fiecărei etape de concept, design, creaţie şi producţie.

Nu au ştiut însă ce turnură va lua viaţa şi business-ul lor până într-o zi, când, printre urmăritorii deja dedicaţi, pagina de Instagram a brandului Hardot a fost descoperită şi apreciată de stilistul lui Jennifer Lopez. Iar de acolo până la o colaborare cu artista nu a mai fost decât un pas.

Dana Iuga este pasionată de designul vestimentar de când se ştie, cel mai mult fiind atrasă de farmecul cu totul şi cu totul special pe care îl conferă, unei femei, pantofii. „Am absolvit moda la Universitatea de Artă şi Design Cluj-Napoca şi, încă din anul II de facultate, mi-am descoperit această pasiune pentru creaţia de încălţăminte.

Am elaborat două lucrări pe această temă, una dintre ele fiind lucrarea de disertaţie (Pantoful, de la obiect utilitar la operă de artă), iar cealaltă temă de doctorat (Evoluţia pantofului cu toc de la Caterina de Medici la Christian Louboutin)”, relatează Dana Iuga, care este partenerul firmei responsabil cu partea creativă.

Al doilea partener, care completează şi pune umărul la bunul mers al afacerii, este Alina Popa. Ea a pornit iniţial pe un drum diferit, respectiv a urmat cursurile Universităţii de Drept din Sibiu şi a fost atrasă ulterior de businessuri, ca şi concept. Din dorinţa de a învăţa cât mai mult despre lumea afacerilor şi practicile aferente, a ales să studieze şi a aprofundat cunoştinţele dobândite, urmând un program de MBA. „Pasiunea pentru pantofi, alături de dorinţa interioară de a avea, cândva, afacerea mea proprie, m-au determinat să îmi îndrept atenţia şi energia către înfiinţarea şi dezvoltarea brandului Hardot”, punctează Alina Popa. În cadrul companiei, ea este partenerul responsabil cu managementul şi toate aspectele care ţin de administraţie.


„Suntem un brand conceptual şi ne dorim să ajungem la notorietatea brandurilor internaţionale, precum Jimmy Choo, Louboutin sau Manolo Blahnik.”

Dana Iuga, fondator, Hardot


Citiţi continuarea pe www.businessmagazin.ro

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO