Companii

Ce alimente şi-au făcut loc cel mai des în coşul de cumpărături în 2020? Drojdia şi supele instant au creşteri de circa 40-45%, îngheţata are un plus de doar 4%

Creşterea este în valoare, astfel că ia în calcul atât evoluţia în volum (număr de unităţi), care este un indicator foarte bun al apetitului de consum, cât şi preţul, care în cazul multor articole a avut un trend puternic ascendent ca urmare a cererii mult mai mari ca oferta.

Creşterea este în valoare, astfel că ia în calcul atât evoluţia în volum (număr de unităţi), care este un indicator foarte bun al apetitului de consum, cât şi preţul, care în cazul multor articole a avut un trend puternic ascendent ca urmare a cererii mult mai mari ca oferta.

Autor: Cristina Roşca

10.04.2021, 15:30 214

Vânzările de alimente au crescut la nivelul lui 2020 cu 15%, ajutate de pandemia de Covid-19 care, în anumite perioade ale anului, i-a făcut pe români să intre în frenezia cumpărăturilor. Există diferenţe majore de la o categorie de alimente la alta, creşterile variind de la 4%, la peste 45% într-un an marcat de un eveniment mondial care a dat peste cap o lume. Totuşi, este interesant de remarcat că, în categoria alimentelor, toate produsele au fost pe plus, arată analiza companiei de cercetare de piaţă RetailZoom.

Creşterea este în valoare, astfel că ia în calcul atât evoluţia în volum (număr de unităţi), care este un indicator foarte bun al apetitului de consum, cât şi preţul, care în cazul multor articole a avut un trend puternic ascendent ca urmare a cererii mult mai mari ca oferta.

Cele mai bune evoluţii sunt înregistrate de produse precum creveţi sau drojdie proaspătă şi uscată - fiecare cu un plus de peste 45% - , supă instant sau conserve de carne (creştere de 40-44%). La polul opus se găsesc iaurtul (7%), apa îmbuteliată (6%) şi îngheţata (4%).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO