Companii

Ce fac lanţurile de hipermarketuri pentru a nu pierde teren? Lansează parteneriate cu alţi retaileri, pariază pe concepte premium sau pe digitalizare accelerată

ANALIZĂ

Ce fac lanţurile de hipermarketuri pentru a nu pierde teren? Lansează parteneriate cu alţi retaileri, pariază pe concepte premium sau pe digitalizare accelerată

Autor: Cristina Roşca

16.04.2021, 13:00 271

♦ Cele peste 225 de hipermarketuri ale celor patru mari retaileri Auchan, Carrefour, Cora şi Kaufland au vândut peste un sfert din totalul bunurilor de larg consum, potrivit Nielsen ♦ Astfel, aceste magazine au vânzări estimate de ZF la 5-6 mld. euro anual.

Marile lanţuri de hipermar­ke­turi lansează noi iniţia­tive şi proiecte pentru a con­tinua să atragă cum­pă­­rătorii locali la shop­ping, într-o perioadă în care aceştia se orien­tea­ză tot mai mult către maga­zi­nele mici sau către on­line. Printre proiec­tele anunţate se numără par­teneria­te cu alţi retaileri, concepte pre­mium sau digitalizare accelerată, con­form unei analize a ZF.

Spre exemplu, retailerul de echi­pa­mente sportive Decathlon, li­derul pieţei de pro­fil din România, va deschide 15 shop­ping cornere (zone amenajate) în hiper­mar­keturile Auchan din ţară în acest an. Pro­dusele Decathlon se vor vinde în zone de­dicate, în cadrul raionului de articole spor­tive. Hipermarketurile au de regulă astfel de bunuri în ofertă, fie produse ale parte­nerilor, fie mărci proprii. O astfel de aso­ciere - între un lanţ de hipermarketuri şi un retailer specializat de echipamente spor­tive - este o premieră.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO