♦ Zece din cele 43 de noi branduri intrate în România între 2019 şi 2024 au mers în Băneasa Shopping City, urmat de ParkLake cu nouă mărci noi şi Mega Mall cu patru, la egalitate cu AFI Cotroceni ♦ Mai bine de jumătate dintre branduri sunt de îmbrăcăminte şi încălţăminte, urmate de cele de cosmetice.
Creşterea puterii de cumpărare din Bucureşti, alături de expansiunea imobiliară şi de atragerea a tot mai mulţi locuitori, Capitala reuşeşte să atragă şi tot mai multe branduri de fashion, cosmetice, dar şi de bijuterii sau electronice în mallurile sale.
„Noi, spre exemplu, am atras Rituals în Mega Mall deoarece aveam un contract semnat cu ei în Polonia, motiv pentru care ne-a fost uşor să îi atragem şi în România, iar din ofertă, ei au fost interesaţi de Mega Mall“, a explicat în cadrul emisiunii ZF Investiţi în România! realizată de ZF & CEC Bank Marius Barbu, group asset director la NEPI Rockcastle.
Bucureştiul este lider clar în clasamentul după puterea de cumpărare, cu 15.314 euro în 2023, ceea ce înseamnă că locuitorii Capitalei au cu aproape 98% mai mulţi bani decât media naţională şi de 3,8 ori mai mulţi faţă de rezidenţii din Vaslui, judeţul codaş din acest punct de vedere, potrivit datelor GfK.