Companii

Ce planuri are noul şef al Starbucks România: Vrem să dublăm reţeaua în cinci ani

Ce planuri are noul şef al Starbucks România: Vrem să...

Autor: Cristina Roşca

03.09.2018, 00:07 1321

Lanţul american Starbucks, prezent în România în sistem de franciză, deţine pe piaţa locală circa 40 de unităţi şi este lider detaşat pe piaţa de cafenele, cu afaceri ce au sărit anul trecut de 100 mil. lei. 

„În România avem 40 de cafenele, în Bulgaria 12, iar în Serbia urmează să intrăm pe piaţă. Pe piaţa din România există spaţiu să dublăm reţeaua în cinci ani“, spune Karol Zuradzki (31 de ani), executiv care lucrează de mai bine de un deceniu pentru grupul polonez Amrest, ce deţine franciza Starbucks în România şi pe mai multe pieţe din Europa. El conduce operaţiunile locale şi cele de pe pieţele vecine din vara acestui an.

În acest an Starbucks România a deschis patru cafenele - printre care drive thru-ul din cartierul bucureştean Militari şi prima unitate sub conceptul Reserve Clover din centrul vechi, de pe Lipscani. „Până la final de 2018 mai avem planificate alte opt inaugurări. Nu vrem să închidem nimic.“ 

Americanii de la Starbucks sunt prezenţi pe piaţa locală de mai bine de zece ani, însă încă de la început s-au dezvoltat în sistem de franciză. Acum, franciza pe România o are grupul polonez Amrest, un gigant cu prezenţă pe mai multe pieţe.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO