Companii

Ce puteţi citi în noul număr din Business MAGAZIN: Cum vrea Hagag să cucerească Micul Paris

Ce puteţi citi în noul număr din Business MAGAZIN: Cum vrea Hagag să cucerească Micul Paris

Autor: Ioana Matei

21.06.2021, 00:05 186

Încă de la prima vizită în România, omul de afaceri israelian Yitzhak Hagag nu doar că s-a îndrăgostit de arhitectura clădirilor care i-au adus, cândva, Bucureştiului, titulatura de „Micul Paris”, ci a şi întrezărit oportunitatea unor investiţii de succes. La trei ani distanţă, de când a pornit businessul Hagag Development Europe pe piaţa locală, el şi-a propus să îşi lase amprenta într-un mod diferit de proiectele imobiliare existente. Ce strategie a adoptat şi pe spre ce proiecte îşi va canaliza investiţiile în viitor?

La nivel internaţional, din ce în ce mai multe companii îşi asumă imperativele de stakeholder capitalism, care implică luarea în considerare în deciziile de business nu numai a intereselor acţionarilor, ci a tuturor părţilor interesate – fie că vorbim despre clienţi, angajaţi, furnizori, comunităţi locale şi societate, în general. Conceptul nu este străin companiilor din România, iar exemplul OMV Petrom, unul dintre cei mai mari investitori privaţi de pe piaţa locală, este relevant, după cum reiese din interviul acordat Business MAGAZIN de Christina Verchere, CEO al OMV Petrom.

Cu o istorie de zece ani, Wellness Solutions, singura companie de distribuţie de echipamente de fitness din România, care oferă un serviciu integrat de service şi de consultanţă after-sales, se aşteaptă la creşteri de 20% în al doilea an al pandemiei şi îşi propune să acopere toată ţara prin reţeaua sa de distribuitori.

În ciuda celui mai dificil an, cel mai mare grup din turismul local nu a renunţat la planurile de extindere, iar pentru anul acesta Cristian Pandel spune că are în plan dezvoltarea unei divizii de turism de incoming, dorind să ajungă lider pe această piaţă. Cum reuşeşte să menţină investiţiile în contextul actual?

Creta nu e doar pentru pasionaţii de istorie, dar şi pentru amatorii de sporturi şi pentru cei care caută spiritul şi gastronomia greceşti. Destinaţia nu doar că este pentru toate gusturile, dar şi pentru toate buzunarele: există aici staţiuni şi hoteluri care se adresează celor dispuşi să dea câteva mii de euro pe o vacanţă, cât şi celor al căror buget este limitat la doar câteva sute de euro. Ioana Matei

Citiţi despre toate aceste subiecte, dar şi despre multe altele, în noul număr al Business MAGAZIN.

 
 
AFACERI DE LA ZERO