Companii

Ce puteţi citi în numărul din această săptămână al revistei Business Magazin

Ce puteţi citi în numărul din această săptămână...

Autor: Ioana Mihai-Andrei

04.07.2016, 00:04 37

Mizaţi pe infrastructură şi educaţie! este unul dintre mesajele pe care le-a transmis noul CEO al Grupului Renault în România, Yves Caracatzanis, la cel mai recent eveniment Meet the CEO organizat de Business Magazin. Francezul lucrează de 24 de ani pentru grupul Renault, dar vede fiecare zi ca pe o şansă de a învăţa ceva nou şi de a adăuga o nouă cărămidă la construcţia carierei sale. A ocupat numeroase poziţii în cadrul companiei franceze şi priveşte mandatul la conducerea Grupului Renault din România şi ca un „proiect personal”, care îi va da ocazia să descopere ţara. În cadrul evenimentului, Caracatzanis a vorbit despre importanţa educaţiei şi a infrastructurii, despre cât de importantă este menţinerea competitivităţii fabricii de la Mioveni, despre etapele carierei sale şi a răspuns la zeci de alte întrebări. Yves Caracatzanis este al şaselea lider al producătorului de maşini de la preluarea uzinei de către grupul Renault, care a urcat anul trecut pe cea mai înaltă treaptă în clasamentul companiilor în funcţie de cifra de afaceri în România, cu 4,7 mld. euro; cifra echivalează cu aproape 3% din PIB-ul României. În plus, este şi cel mai mare exportator de pe piaţa locală, ajunge în 2016 la directorul general cu numărul şase sub acţionariat francez. Mai multe detalii despre planurile pe care noul CEO al operaţiunilor Renault în România, în materialul de copertă al Business Magazin din această săptămână.

Industria aviaţiei globale se aşteaptă la al cincilea an de creştere a profitului, ce va ajunge în 2016 la circa 40 de miliarde de dolari. Dacă operatorii nord-americani se bucură de cea mai mare felie a câştigului, cei europeni încearcă să facă faţă presiunilor generate de o competiţie intensă, schimbări economice şi politice, precum şi atacuri teroriste, ce îi determină să se limiteze la „viteza de croazieră”, arată o analiză din Business Magazin.

Apetitul pentru litoralul Mării Negre revine spectaculos şi, oarecum surprinzător, ofertele hotelierilor români au convins cu 50% mai mulţi clienţi să aleagă pentru concediul de vară una dintre staţiunile de pe plan local, conform unei analize publicate de Business Magazin în această săptămână. Grecia se menţine însă în poll position, fiind preferată de cei mai mulţi români pentru concediile de vară, urmată de Turcia, Bulgaria şi litoralul românesc.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO