Companii

Ce puteţi citi în ultimul număr al revistei Business Magazin

Ce puteţi citi în ultimul număr al revistei Business...
23.05.2016, 00:02 279

„Ascensiunea SUV“ este titlul de pe coperta revistei Business Magazin, articolul analizând istoria de aproape 80 de ani a unei categorii de maşini care traversează acum o perioadă de mare succes. Putem spune asta analizând chiar ascensiunea rapidă a modelului Duster de la Dacia, un driver, la propriu şi la figurat, pentru producătorul local de maşini.  În România, piaţa SUV-urilor s-a schimbat în mod semnificativ, iar cota lor a crescut de patru ori de la începutul crizei până în prezent, sub influenţa mai multor factori: cel mai important a fost apariţia Duster, urmat de creşterea segmentului SUV-urilor mici de oraş şi de ieftinirea SUV-urilor premium germane, categorie unde oferta s-a diversificat substanţial în ultimii ani. Înainte de lansarea Duster, SUV-urile aveau o cotă de 7-8% din vânzările de maşini noi, iar acum au peste 20%, în unele luni depăşind chiar 25%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO