Reclamele la autoturisme, retailerii online de modă şi parfumurile au împărţit luni seara prime-time-ul celor mai urmărite trei posturi TV din România cu reclamele la produsele care îşi adjudecă de obicei primele locuri în topul celor mai difuzate spoturi.
Dintr-un total de 113 reclame difuzate între orele 20.00 şi 21.00, 33 au fost la industria farma şi retail farma, urmate de industria alimentară şi a băuturilor (27), de jucătorii din telecom (13) şi retailerii electro-IT (10), conform datelor furnizate de Mediafax Monitorizare.
Deşi apropierea sărbătorilor de iarnă a crescut în ultimele săptămâni ponderea reclamelor la alimente, lăsând medicamentele pe locul doi în clasament, săptămâna aceasta industria farma a fost din nou cea mai vizbilă în prime-time, cu apariţii noi precum brandul italian de cosmetice pe bază de plante L’Erbolario, comercializat în farmaciile Sensiblu.
În prime-time-ul de luni seara au fost prezenţi producătorul auto sud-coreean Kia, cu modelul Kia cee’d PE, japonezii de la Nissan, cu Nissan Qashqai, dar şi cehii de la Skoda.