Companii

Ce reclame văd românii nonstop în prime time: la Fortifikat, Baneocin, Exoderil, Remescar, Prostamol şi Colon Protect

Ce reclame văd românii nonstop în prime time: la...

Autor: Bianca Dorobanţu

20.10.2016, 00:03 681

Industria farma, alimentele, cos­meticele, dar şi creditele bancare şi nebancare îşi menţin poziţiile în to­pul celor mai difuzate reclame pe trei dintre cele mai urmărite posturi de televiziune de luni seara, în inter­valul orar 20.00-21.00.

Astfel, din cele 106 reclame di­fu­z­ate în acest interval orar, 30  au fost numai la me­di­camente şi com­panii din re­tailul far­ma, 23 de reclame la ali­mente şi bău­turi, ur­mate de 9 reclame la cos­me­tice, 8 la produsele ban­care şi neban­care şi 8 la retaileri.

Frec­ven­ţa mai ridicată a recla­melor la me­di­ca­mente fără pres­crip­ţie medicală (OTC-uri - n. red.) este datorată în pri­mul rând sezo­na­lităţii, toamna fiind un sezon favorabil răcelii sau gripei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO