Companii

Ce retaileri s-au „aventurat” pe Calea Victoriei pentru a lua ochii cumpărătorilor: Ikea şi brandurile de modă Bigotti şi Roberto Italia animă atmosfera, după o perioadă de închideri

Ce retaileri s-au „aventurat” pe Calea Victoriei pentru a lua ochii cumpărătorilor: Ikea şi brandurile de modă Bigotti şi Roberto Italia animă atmosfera, după o perioadă de închideri

În ciuda spaţiilor care s-au inaugurat sau care vor fi deschise în perioada următoare pe Calea Victoriei, rămân încă multe altele pentru care mai sunt căutaţi cumpărători sau chiriaşi

Autor: Alina-Elena Vasiliu

05.03.2017, 10:00 748

Calea Victoriei, unul dintre bulevardele celebre ale Bucureştiului, emblematic din punct de vedere comercial, pare să se revigoreze după ce noi retaileri şi-au făcut curaj să deschidă magazine în zonă.

Ikea, Bigotti şi bran­dul italienesc Roberto Italia sunt câţiva dintre chiriaşii care s-au uitat către Calea Victoriei pentru a-şi semnala pre­zenţa cu spaţii co­merciale, deşi clădirile de pe bulevard sunt vechi şi multe dintre ele au nevoie de lucrări de consolidare.

Retailerul suedez de mobilă Ikea a ocupat un spaţiu la numărul 46 de pe Calea Victoriei, unde însă nu sunt vândute produse, spaţiul fiind amenajat sub numele Popas Urban. Locaţia este deschisă până la sfârşitul lunii martie.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO