Şase din zece români intenţionează să facă achiziţii de Black Friday, iar mai mult de jumătate, 58%, vor să cumpere electronice şi electrocasnice, urmate de îmbrăcăminte şi produse IT&C, arată un studio realizat de MKOR.
Majoritatea respondenţilor (86%) spun că vor cumpăra din magazinele online din România.
Articolele de Fashion sunt primele pe lista celor din Generaţia Z (48%), în timp ce electronicele şi electrocasnicele sunt căutate cu prioritate de restul segmentelor de vârstă. Produsele IT&C sunt vizate în principal de persoanele cu venituri mari.
Mai mult de jumătate dintre consumatori şi-au făcut planuri pentru reducerile din luna noiembrie. Cel mai mare interes pentru acest eveniment se vede la tineri (Generaţia Z şi Millennials, 71%), persoanele cu venituri mari (>5000 lei) şi părinţi (68%) .
Apetenţa ridicată a românilor pentru promoţii se vede pe tot parcursul anului, mai ales în contextul economic dificil din prezent, în ultimele 6 luni, 78% dintre participanţii la sondaj declarând că au căutat mai mult produse aflate la oferte, soluţie preferată în principal de Millenials, cei cu venituri mici şi părinţi (83%).