Companii

Cel mai bine vândut brand de bere din România: Cu o istorie de peste 300 de ani, a ajuns anul trecut la vânzări de 200 de milioane de euro pe an. „Ne bazăm foarte mult pe creşterea din România”

Cel mai bine vândut brand de bere din România: Cu o...

Autor: Georgiana Mihalache

15.05.2018, 00:07 5042

♦ Timişoreana este cel mai vândut brand de bere din România şi marca românească din sectorul bunurilor de larg consum (FMCG) cu cel mai ridicat nivel al vânzărilor.

 

Brandul de bere Timişoreana, cu o istorie de peste 300 de ani, a ajuns anul trecut la vânzări de 200 de milioane de euro şi o cotă de piaţă de 15% în industria berii, un sector cu o creştere de 2% anul trecut şi un consum de 82 de litri per capita.

Este pentru prima dată când reprezentanţii compa­niei Ursus Breweries, proprietarul mărcii Timişoreana, oferă informaţii legate de valoarea vânzărilor unui singur brand. Potrivit datelor ZF, cu vânzări de 200 mil. euro Timişoreana este cel mai vândut brand românesc din sectorul bunurilor de larg consum (FMCG). La nivel local, majoritatea clasamentelor pe pieţele din sectorul FMCG sunt realizate în funcţie de afacerile realizate de companii, deşi brandurile sunt motoarele oricărui business de consum. „Ne bazăm foarte mult pe creşterea din România, investiţiile care se întâmplă chiar acum la Timişoara vin pe zona aceasta de a oferi flexibilitate“, a spus Mihai Bârsan, vicepreşedinte de marketing al Ursus Breweries, într-un interviu pentru ZF.

Timişoreana este cel mai vechi brand din România, fabrica din Timişoara datând din 1718. Unitatea a fost preluată de gigantul sud-african SABMiller în 2001. Anul trecut, Ursus Breweries a intrat sub umbrela grupului japonez Asahi, într-o tranzacţie regională care s-a ridicat la 7,3 miliarde de euro în total. Piaţa locală este dominată de Ursus Breweries, urmată de Heineken România şi Bergenbier.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO