Companii

Cele mai scumpe vacanţe: 61.000 € trei săptămâni în Sardinia şi 50.000 € luna de miere în Seychelles

Cele mai scumpe vacanţe: 61.000 € trei săptămâni în Sardinia şi 50.000 € luna de miere în Seychelles

Cele mai scumpe vacanţe: 61.000 € trei săptămâni în Sardinia şi 50.000 € luna de miere în Seychelles

Autor: Mirabela Tiron

08.07.2011, 00:08 4262

Pentru astfel de vacanţe, turiştii au plătit câteva zeci de miide euro, cel mai scump pa­chet fiind vândut cu 61.000 de euro uneifamilii de cinci persoane.

"Au ales să plece trei săptămâni în Sar­di­nia şi apoi înFranţa, cu cazare la cele mai luxoase hote­luri din zo­nă. Familiacare a plătit 61.000 de euro a ajuns în Sardinia după ce a zburatla busi­ness class, iar la aeroport a fost aşteptată de olimuzină", susţine Sorin Văduvoiu, direc­to­rul executiv alagenţiei de turism Perfect Tour, cu afaceri de 20,7 mil. euro anultrecut.

ZF a solicitat de la cele mai mari cinci agen­ţii de turism depe piaţă date legate de cele mai scumpe vacanţe vândute anulaces­ta. Cele mai scumpe 14 vacanţe cum­pă­ra­te de români anulacesta de la companiile Hap­py Tour, Eximtur, Perfect Tour sauJ'info Tours au costat în total 420.000 de euro. Toate au cadestinaţie zone din străinătate.

Dacă în general cei mai mulţi români aleg vacanţe la preţuricuprinse între 400 şi 600 de euro, 14 familii din ţară au plătitpen­tru o vacanţă cât ar fi plătit pentru un apar­ta­ment de douăcamere în Capitală.

"Anul acesta înregistrăm o creştere con­sistentă pe segmentulluxury. Clienţii VIP sunt pretenţioşi şi solicită o foarte mareaten­ţie în pregătirea unei călătorii", susţine Sorin Văduvoiu.

El a mai precizat că dacă până acum aceşti clienţi care alocăzeci de mii de euro pe vacanţe rezervau prin intermediul unorasistenţi, care la rândul lor luau legătura cu consultantul dinturism, acum un consultant în turism se deplasează la biroulclientului care primeşte servicii "personalizate şi avi­za­re, darşi discreţia dorită. În acest sens agen­ţia de turism a investitîntrt-un serviciu de­di­cat persoanelor care sunt dispuse săplă­tească foate mult pe vacanţe.


Câţi bani au scos din buzunar românii care auales vacanţe de lux

Cea mai mare agenţie de turism de pe piaţă, Happy Tour, cuafaceri de 34 de milioane de euro anul trecut, a vândut anul acestavacanţe în Maldive, Seychelles şi Dubai la câteva zeci de mii deeuro.

Cel mai scump pachet vândut de Happy Tour, care a costat 50.000de euro, a constat într-un sejur special pentru o lună de miere dezece zile în Seychelles şi Dubai, cu cazare la hoteluri de şase şişapte stele. În insulele Seychelles şi-au petrecut luna de miere şiprin­ţul William cu soţia lui, ducesa Catherine.

"Este un pachet de servicii customizat de că­tre client şi făcutla cererea lui. Nu este o pre­mieră, au mai fost pachete de aceastăva­loa­re, însă mult mai puţine în ultimii doi ani", potrivitoficialilor companiei Happy Tour.

Printre cele mai scumpe vacanţe vân­du­te de Happy Tour senumără şi cea aleasă de un cuplu, un sejur de 13 zile pentru lunade miere în Maldive, cu cazare la un hotel de şase stele şi înDubai pentru shopping (cazare la celebrul Burj al Arab, clasificatla şap­te stele). "Răsfăţul a valorat 43.000 de euro", porivitoficialilor companiei Happy Tour.

Mai mult, pentru 20 de zile în jurul lu­mii, trei turişti auplătit 40.000 de euro anul acesta, în timp ce pentru o croazieră de100 de nopţi, un cuplu a achitat 31.000 de euro. Doi români aualocat doar pentru patru zile în Veneţia 36.000 de euro, cutransport şi cazare la hotel de lux, potrivit oficialilor agenţieide turism Happy Tour.

Românii nu s-au oprit doar la destinaţiile din Europa, ci auales chiar şi oraşe din SUA. Astfel că patru români au plătit20.000 de dolari (14.000 de euro) pen­tru 15 nopţi la Las Vegas,preţ în care intră transportul cu avionul şi cazarea, potrivitdatelor de la agenţia de turism Eximtur, cu afaceri de 27,5milioane de euro anul trecut.

AFACERI DE LA ZERO