Companii

Cele mai vândute zece branduri de sucuri au 70% din piaţă: Cappy, Tymbark şi Giusto sunt liderii

Cele mai vândute zece branduri de sucuri au 70% din...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

29.07.2019, 00:07 2972

Vânzările de băuturi necarbonatate pe bază de fructe s-au situat în magazine la 270 de milioane de litri, adică aproape 14 litri per capita, conform datelor Euromonitor.

Piaţa de sucuri, categorie care inclu­de băuturi răcoritoare necar­bonatate pe bază de fructe, cele făcute din fructe 100% şi nectarurile, este una dominată de brandurile străine, iar doar două branduri româneşti reuşesc să-şi facă loc în top zece cele mai mari vânzări.

Astfel, brandurile Giusto, realizat de Romaqua Group, şi Fruttia, produs de European Drinks, sunt singurele branduri româneşti din top, arată o ana­liză a ZF făcută pe baza datelor companiei de cercetare Euromonitor. În top se află atât branduri interna­ţio­nale, produse şi în România, dar şi bran­duri importate aşa cum sunt Happy Day de la Rauch sau Pfanner, co­mercializat de Cyrom România. În schimb, lider pe această piaţă este Cappy, brand produs de Coca-Cola HBC, cel mai mare jucător de pe piaţa băuturilor răcoritoare.

Cappy avea în 2018 o cotă de piaţă în retail de peste 15%, conform Euro­mo­nitor. Cappy este principalul pariu al gigantului Coca-Cola HBC pe piaţa de sucuri, în condiţiile în care cu exten­siile de brand Cappy Pulpy, Cappy Plus şi Lemonade by Cappy şi-a asigurat cea mai bună poziţie pe raft la această categorie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO