Companii

Cele trei branduri mari ale Coca-Cola au mai bine de o treime din piaţa sucurilor cu bule şi ocupă locurile unu, doi şi cinci ca vânzări în volum. Românii au consumat în 2020 sucuri carbogazoase în valoare de circa 4,6 mld. lei, vânzările fiind cu 13,5% mai mici ca înainte de pandemie. În volum, piaţa a fost de aproape 1.500 de milioane de litri (1,5 mld. litri), minus 5,9%

Cele trei branduri mari ale Coca-Cola au mai bine de o...

Autor: Cristina Roşca

04.11.2021, 17:40 515

Grupul Coca-Cola are trei branduri în top cinci cele mai vândute în volum mărci de sucuri cu bule, este vorba despre Coca-Cola la vârf, Fanta pe doi şi Sprite pe cinci. Podiumul este completat de Pepsi, iar pe patru se află Frutti Fresh al producătorului local European Drinks, atată datele companiei de cercetare de piaţă Euromonitor.

În 2020, primul an de pandemie, cele trei branduri mari ale Coca-Cola au avut o cotă de piaţă cumulată de circa 36% în funcţie de vânzările în volum (litri). Doar Coca-Cola (marca) are singură mai bine de 20% din piaţă, asta înseamnă că unu din cinci litri cumpăraţi poartă acest brand. Următorul clasat are cotă de piaţă la jumătate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO