Companii

CEO-ul Henkel: Ce-a fost mai rau in regiune a trecut

CEO-ul Henkel: Ce-a fost mai rau in regiune a trecut
17.03.2010, 23:14 61

Kasper Rorsted, CEO-ul Henkel, care conduce un business de 13,5miliarde de euro la nivel global si care a facut recent prima savizita la sediul din Romania al companiei germane, spune ca nu seasteapta sa vada un al doilea val al crizei in regiunea Europei deEst si prognozeaza revenirea pe crestere a vanzarilor subsidiareilocale in acest an. "Cred ca pana in 2011 vom vedea o redresare acererii pe piata romaneasca, in conditiile in care nu ma astept savad un al doilea val al crizei in regiune. Cat despre cresteriledupa iesirea din criza, un avans mai temperat, dar pe termen mailung, va fi mai sanatos pentru business-urile active la nivel localdecat revenirea la ritmurile spectaculoase de crestere de dinainte,care s-au dovedit a fi nesustenabile", a afirmat Rorsted.

El estimeaza pentru acest an un avans high single digit (intre5% si 10% - n. red.) al vanzarilor in lei ale Henkel Romania,companie activa pe piata cu branduri precum Ceresit, Persil sauPur. Compania a raportat pe 2009 un declin de 3% al cifrei deafaceri fata de anul anterior, pana la 571 mil. lei (135 mil.euro), cea mai mare divizie a sa fiind cea de adezivi.

Producatorul asteapta acum semnalele de redresare a pieteiconstructiilor pentru a demara o investitie de 10 mil. euro in ceade-a treia fabrica de adezivi din Romania.

AFACERI DE LA ZERO