Companii

Chiara Ravara, head of sales & marketing, Ryanair: Anul acesta vom înregistra 2,8 milioane de pasageri înspre şi dinspre România. Blue Air a lăsat goluri în piaţă, pe care am început să le acoperim. Compania aeriană este al doilea cel mai mare jucător din piaţa locală, iar căderea Blue Air a dus la o creştere a competiţiei între Ryanair şi Wizz Air

Chiara Ravara, head of sales & marketing, Ryanair: Anul...

Autor: Miruna Diaconu

28.11.2022, 09:00 87

Chiara Ravara, head of sales & marketing, Ryanair, spune că până la finalul anului fiscal, care se va încheia în luna martie a anului următor, compania va transporta circa 2,8 milioane de pasageri dinspre şi înspre România, ceea ce înseamnă o creştere de 75% faţă de anul anterior. Ridicarea restricţiilor din Europa este principalul factor pentru care se datorează această creştere.

„Ne-am revenit puternic, iar motivul pentru care am fost cel mai bine poziţionaţi în comparaţie cu restul companiilor aeriene este că în timpul COVID ne-am ţinut piloţii, echipajele de cabină şi aeronavele în funcţiune, pentru a putea fi pregătiţi să pornim de îndată ce a fost posibil“, spune pentru ZF Chiara Ravara. La nivelul întregului grup Ryanair, numărul total de pasageri transportaţi în sezonul de vară, aprilie – septem­brie, a fost de 95 milioane de oameni, ceea ce înseamnă o creştere de 11% faţă de perioada de dinainte de pandemie.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO