Companii

Christophe Weller, acţionar fondator şi CEO al COS: Aspectul de sustenabilitate este tot mai important, a devenit un avantaj competitiv. Suntem atenţi cu cine lucrăm şi ce produse furnizăm. Ne dorim să găsim mai mulţi parteneri la nivel local

Christophe Weller, acţionar fondator şi CEO al COS: Ne-ar plăcea să găsim partenerii potriviţi în România, deci ne uităm la parteneriate cu firme locale care să furnizeze mobilier standard, scaune, birouri. Nearsourcing ar fi important pentru noi.

Christophe Weller, acţionar fondator şi CEO al COS: Ne-ar plăcea să găsim partenerii potriviţi în România, deci ne uităm la parteneriate cu firme locale care să furnizeze mobilier standard, scaune, birouri. Nearsourcing ar fi important pentru noi.

Autor: Alex Ciutacu, Mirabela Tiron

30.05.2024, 10:30 79

♦ Compania activează pe segmentul spaţiilor pentru birouri (mari corporaţii), spaţiilor industriale (amenajări interioare în parcuri logistice şi facilităţi industriale), în domeniul hotelier şi al restaurantelor, pe piaţa medicală (clinici şi spitale), domeniul educaţional (şcoli publice şi private).

Christophe Weller, acţio­nar fondator şi CEO al COS, unul din cei mai importanţi furnizori de soluţii de amenajări şi mobilier din piaţa locală, pionier al segmentului de fit-out, spune că principiile de ESG (environmental, social, governance) au devenit un element cheie pentru companie, ce vede sustenabilitatea ca pe un avantaj competitiv.

„ESG devine un subiect tot mai discutat cu clienţii noştri. Noi furni­zăm soluţii. Subiectul ESG nu este nou pentru noi, acum vreo 20 de ani am început să vorbim mult despre sustenabilitate şi de soluţiile pe care le furnizăm pentru birouri. Atunci era despre sustenabilitatea proiec­telor, ESG era „nice to have“, dar acum a devenit tot mai evident că tot mai multe companii se uită spre soluţii sustenabile“, a spus Chris­tophe Weller, acţionar fondator şi CEO al COS în cadrul summitului ZF ESG 2024, aflat la a treia ediţie.

Compania activează pe segmen­tul spaţiilor pentru birouri (mari cor­poraţii), spaţiilor industriale (amena­jări interioare în parcuri logistice şi facilităţi industriale), în domeniul hotelier şi al restaurantelor, pe piaţa medicală (clinici şi spitale) sau domeniul educaţional (şcoli publice şi private). Weller spune că după criză, prin 2015-2016, sustenabilitatea a devenit un subiect tot mai de interes, în spe­cial zona de social, pentru că firmele vroiau să îşi reţină talentele, să motiveze angajaţii şi să aibă mai multă grijă la acest aspect.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro