Companii

Cinci localuri de iaurt îngheţat au cucerit Clujul şi Sibiul

Cinci localuri de iaurt îngheţat au cucerit Clujul şi...

Autor: Roxana Petrescu

15.02.2016, 00:04 1344

Zugga Frozen Yogurt este un business înfiinţat în 2012 şi având în acest moment cinci locaţii, dintre care patru sunt în franciză. Reprezentanţii companiei spun că s-au gândit la acest model de business cu intenţia de a crea un produs care se mulează pe ideea de a avea o viaţă sănătoasă fără a renunţa la micile plăceri.

„Produsele noastre conţin o bază de iaurt îngheţat, care se poate personaliza pe gustul fiecăruia, cu oricare dintre cele 30 de toppinguri pe care le punem la dispoziţie“, spun reprezentanţii companiei.

În acest moment, iaurturile îngheţate Zugga se găsesc doar în Cluj şi Sibiu, dar compania caută parteneri pentru a se extinde în Bucureşti, Braşov, Constanţa, Iaşi, Timişoara, Oradea, Piteşti şi Ploieşti. Ziarul Financiar va prezenta în următoarea perioadă o serie de afaceri din România care se extind în sistem de franciză, precizând atât costurile aferente unui astfel de business, cât şi planurile de viitor ale acestor companii.

Potrivit datelor furnizate, în 2014 compania a înregistrat o cifră de afaceri de 60.000 de euro, dar estimează că în 2015 a ajuns la 73.000 de euro. Investiţia iniţială porneşte de la 13.000 de euro, dar poate ajunge până la 17.000. Taxa de franciză este de 3.000 de euro, dar nu se percepe o redevenţă lunară. De asemenea, reprezentanţi companiei mai spun că sunt dispuşi să negocieze contribuţia lunară la bugetul de marketing. Durata contractului este pe trei ani de zile. Compania spune că asigură asistenţă pentru toţi paşii necesari deschiderii afacerii, începând de la identificarea localului şi amenajarea acestuia, până la selectarea şi instruirea angajaţilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO