Companii

Cine este Pepco, discounterul polonez de modă care s-a listat la Bursa de la Varşovia: Grupul este liderul pieţei de fashion din România, cu peste 320 de magazine şi afaceri 1,4 mld. lei în 2020

Pe piaţa locală, Pepco a deschis prima unitate în 2015 şi a pariat apoi pe o expansiune rapidă, România ajungând să depăşească rapid pieţe mai vechi precum Cehia şi Ungaria.

Pe piaţa locală, Pepco a deschis prima unitate în 2015 şi a pariat apoi pe o expansiune rapidă, România ajungând să depăşească rapid pieţe mai vechi precum Cehia şi Ungaria.

Autor: Cristina Roşca

30.05.2021, 16:19 16022

♦ Compania s-a listat pe 26 mai pe Bursa din capitala Poloniei şi a fost evaluată la 6,3 mld. dolari (5,2 mld. euro), cel mai mare IPO de la Varşovia din 2021, conform Reuters.

Discounterul de modă Pepco şi-a majorat vânzările din România anul trecut, în plină pandemie, cu 2,4%, până la un pas de 1,4 mld. lei (285 mil. euro). Compania şi-a consolidat astfel poziţia de lider al pieţei locale de modă la nivel de brand după ce competitorii H&M sau Zara au fost afectaţi de criza economico-sanitară, conform datelor ZF. Spre exemplu, afacerile H&M

s-au prăbuşit cu o treime în 2020 la 680 mil. lei. La nivel de grup, cu opt branduri operate separat, Inditex, proprietarul Zara, este în continuare lider. Spaniolii însă operează fiecare brand pe o entitate fiscală distinctă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO