Companii

Cine vine la Forumul de franciză Transilvania. Compania de consultanţă în gestionarea costurilor ERA: Vrem ca până în 2021 să avem minimum 16 consultanţi în marile oraşe

Cine vine la Forumul de franciză Transilvania. Compania de consultanţă în gestionarea costurilor ERA: Vrem ca până în 2021 să avem minimum 16 consultanţi în marile oraşe

Cristian Ionescu va veni la Forumul de franciză Transilvania pentru a vorbi despre planurile de viitor ale businessului ERA.

Autor: Cristina Roşca

14.05.2018, 00:06 273

Expense Reduction Analysts (ERA), una dintre cele mai mari firme de consultanţă specializate în gestionarea costu­rilor la nivel mondial, a intrat pe pia­ţa locală în 2012 şi până în pre­zent a gestionat peste 70 de pro­iecte în România pentru companii din industrii variate, de la metalurgie la bancar, agri­cul­tură, retail, producţie industrială sau distribuţie.

„În Marea Britanie şi Irlanda ERA activează încă din 1992. Timp de peste 25 de ani, am ajutat companiile să îşi crească profita­bilitatea şi să fie mai competitive în pieţele pe care operează. ERA selectează consultanţi seniori cu experienţă care sprijină companiile în identificarea şi implementarea celor mai bune soluţii pe diversele categorii de cheltuieli operaţionale”, spune Cristian Ionescu, country manager & area developer al Expense Reduction Analysts Romania.

El va fi prezent în calitate de speaker pe 16 mai 2018 la prima ediţie a Foru­mului de franciză Transil­vania, ce va avea loc la Cluj-Napoca şi va fi organizat de Ziarul Financiar, împreună cu compania de consul­tanţă francize.ro. Printre speakeri  se numără Drossos Chrysan­thou - masterfrancizat al curăţă­toriilor 5asec, Moritz Fried - fondator al gelateriilor Moritz Eis, şi Gabriel Vişan - master licenţiat pentru Leader­ship Management Inter­na­tional şi Institute of Microtraining.

În toamna lui 2017 Ziarul Fi­nan­­ciar a organizat împreună cu com­pania de consultanţă francize.ro prima ediţie a Forumului investi­tori­lor în franciză, care a adunat la Bucureşti peste 300 de manageri, antreprenori şi consul­tanţi.

Cristian Ionescu va veni la Forumului de franciză Transilvania pentru a vorbi despre planurile de viitor ale businessului ERA.

Pe piaţa din România compania numără în prezent cinci parteneri francizaţi şi caută să se extindă într-un domeniu care are potenţial de creştere.

În 2017 spre exemplu, ERA România şi-a extins echipa cu un nou francizat, Dan Trepcea, care are o experienţă de peste 20 de ani în corporate finance şi M&A.

„Pentru acest an continuăm expansiunea echipei prin atragerea a încă trei parteneri consultanţi, precum şi prin extinderea reţelei în alte mari oraşe din România, precum Constanţa, Cluj-Napoca, Timişoara şi Iaşi.”

La nivel internaţional reţeaua ERA va continua să se extindă şi în alte regiuni precum Asia de Sud-Est şi Orientul Mijlociu, dar are în plan şi întărirea prezenţei în pietele deja dezvoltate pentru Europa, SUA şi America Latină.

„La nivel local ne dorim ca până în 2021 să formăm o echipă de cel puţin 16 consultanţi în marile oraşe, respectiv Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Constanţa şi Iaşi.”

Contractul de franciză Expense Reduction Analists presupune achiziţia francizei pentru o perioadă de zece ani, aceasta având o valoare de 39.900 de euro. Apoi, pe parcursul derulării contractului, francizatul va plăti unui procent de maximum 20% din încasări, plus un tarif de marketing de 3% din afaceri.

„Candidaţii ideali sunt top-manageri cu o vastă experienţă în managementul corporaţiilor care doresc să-şi dezvolte cariera profesională la nivelul următor sau să îşi dezvolte propria afacere ca francizaţi în cadrul unei organizaţii globale de consultanţă.”

Partenerul ERA are o experienţă în top-management de cel puţin 10 ani şi are şi realizări în business development, management de proiect şi / sau expertiză în industrii precum sectorul bancar, asigurări, energie şi gaz, transport şi logistică, marketing, managementul flotelor, telecom sau IT.

„Cel mai dificil moment a fost chiar debutul Expense Reduction Analists în România, în anul  2012, în condiţiile în care acest model de business nu era cunoscut nici potenţialilor clienţi, dar nici experţilor pe categorii de costuri, respectiv viitorilor consultanţi.”

 
 
 
 
AFACERI DE LA ZERO