Grupul City Grill mizează în acest an pe afaceri de peste 30 de milioane de euro, 20% din încasări provenind din reţeaua City Grill, iar restul de la celelalte locaţii administrate de companie.
„Avem 17 restaurante în grup în prezent şi 1.300 de angajaţi. Cifra de afaceri a crescut în acest an cu circa 16%, iar 20% din încasări sunt generate de restaurantele City Grill“, a spus la ZF Live Daniel Mischie, managing partner al grupului City Grill.
Pentru sectorul de restaurante, 2016 a fost un an extrem de dinamic, cu numeroase schimbări aduse în primul rând de schimbările legislative, precum reducerea TVA, legea anti-fumat, închiderea clădirilor cu risc seismic.
Strategia de dezvoltare a grupului prevede pe de-o parte investiţii de tip greenfield prin identificarea unor locaţii noi pentru brandurile convenience (City Grill şi Trattoria Buongiorno) şi berării, iar pe de altă parte preluarea unor competitori sau a unor restaurante de sine stătătoare.
„Cu unul dintre competitorii noştri suntem în discuţii.“