Companii

Club BM „Industria berii din România“: Berea poate fi un brand de ţară - 97% din consumul de bere este acoperit de producţia locală

Club BM „Industria berii din România“: Berea poate...
25.09.2019, 00:07 696

Industria berii, un sector cu vânzări anuale de 7 mld. lei, cu un consum de 85 de litri per capita asigurat în proporţie de 97% de producţia internă, poate deveni un brand de ţară pentru România, un model de integrare locală şi pentru alte sectoare din zona bunurilor de larg consum, dar berarii spun că au nevoie de predictibilitate pentru a continua să se dezvolte la nivel local.

„Cea mai mare provocare pentru noi este dată de lipsa de predictibilitate legislativă şi fiscală“, a spus Julia Leferman, director general al Asociaţiei Berarii României. Ea a fost prezentă ieri la conferinţa Industria berii din România, un eveniment organizat de revista Business Magazin, Ziarul Financiar şi Asociaţia Berarii României. Asociaţia, cu 15 ani de existenţă în spate, grupează şase producători de bere (Ursus Breweries, Heineken România, Bergenbier, United Romania Breweries Bereprod, Martens Galaţi şi Clinica de Bere), producătorul de malţ Soufflet şi Asociaţia producătorilor de hamei din România.

Citiţi în primul număr din octombrie al revistei Business Magazin despre impactul industriei berii în România şi despre modul în care producţia locală de bere generează business de la sectorul agricol până în servicii şi turism.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO