Companii

Coca-Cola reorganizează echipele regionale din Europa într-o singură unitate şi promovează noi manageri pe zona de marketing, Public Affairs şi operaţiuni în România

Coca-Cola reorganizează echipele regionale din Europa într-o singură unitate şi promovează noi manageri pe zona de marketing,  Public Affairs şi operaţiuni în România

Autor: Roxana Rosu

29.04.2021, 16:52 181

Coca-Cola a lansat un proces de schimbare a structurii organizaţionale din Europa, prin crearea unei noi unităţi care reuneşte fostele organizaţii din Europa de Vest şi Europa Centrală şi de Est, strategia vizând şi noi numiri în echipa locală, pe zona de marketing, Public Affairs şi comercial.

Astfel Miruna Smeureanu devine noul Marketing Area Director East al companiei pentru Europa, după un mandat de patru ani în poziţia de Marketing Director al Coca-Cola România.

Ea se alătură aechipei centrale de marketing a noii unităţii operaţionale şi îi va raporta direct lui Walter Susini, Vice Preşedinte Marketing în Europa. În noul rol, Miruna Smeureanu va coordona activităţile departamentului pe zona de est, lucrând îndeaproape cu echipele locale de marketing din cele peste 9 ţări aflate în regiune. 

Iuliana Nedelcu preia mandatul de Marketing Director Coca-Cola România, după o experienţă de peste 12 ani în cadrul companiei. În acest rol, ea va continua planurile pentru dezvoltarea brandurilor din portofoliul local, într-o colaborare strânsă cu partenerii din Sistemul Coca-Cola şi echipa centrală de marketing a noii unităţi operaţionale Europa. Anterior acestui mandat, Iuliana Nedelcu a lucrat ca Marketing Manager pentru divizia de Sparkling Soft Drinks în echipa Coca-Cola România.

În departamentul de Public Affairs, Communications & Sustainability, Mihaela Niţă va prelua rolul de Public Affairs Manager România, după o experienţă de peste 8 ani în companie. În acest rol, a se va ocupa de gestionarea activităţilor de advocacy şi adaptarea strategiei europene de politici publice ale companiei la nivel local, precum şi de coordonarea agendei de sustenabilitate şi a proiectelor de implicare în comunitate ale companiei în România. Anterior acestei numiri, Mihaela a deţinut poziţia de Corporate & Government Affairs Manager pentru Coca-Cola România.

În departamentul Commercial, Bosko Popeskov va prelua poziţia de Business Operations Manager România. Anterior acestei numiri, el a deţinut poziţia de Commercial Strategy Manager în cadrul Coca-Cola România, alăturându-se echipei Coca-Cola în 2019.

În ceea ce priveşte activitatea Coca-Cola România, Paris Nikolopoulos rămâne la conducerea operaţiunilor locale din funcţia de Country Manager România.   .

O parte din transformarea organizaţională a Coca-Cola implică organizarea activităţii în jurul unităţilor operaţionale.

Noua unitate operaţională Europa reuneşte fostele organizaţii din Europa de Vest şi Europa Centrală şi de Est. Aceasta include peste 40 de ţări, de la Marea Britanie până la Rusia, şi se va afla sub coordonarea directă a lui Nikos Koumettis, în calitate de Preşedinte The Coca-Cola Company pentru Europa.

AFACERI DE LA ZERO