Companii

Coca-Cola: Vindem în 70.000 de magazine. Creşterea economică le ţine în viaţă

Coca-Cola: Vindem în 70.000 de magazine. Creşterea economică le ţine în viaţă

Jaak Mikkel, directorul general al Coca-Cola HBC România

Autor: Mădălina Panaete

13.06.2016, 00:07 801

Jaak Mikkel, directorul general al Coca-Cola HBC România, liderul pieţei de băuturi răcoritoare, spune că businessul pe care îl conduce are în total aproximativ 70.000 de parteneri, de la magazine mici din sate până la hipermarketuri. „Anul trecut am văzut că în România comerţul tradiţional tră­ieşte şi creşte. Am observat că micile magazine care sunt astăzi pot supravieţui şi datorită acestei creşteri economice mă aştept ca acestea să continue să-şi ţină businessurile în viaţă. Comerţul tradiţional va rămâne o parte importantă din comerţ în general”, a declarat managerul.

În total, în România sunt 110.000 de unităţi în comerţ şi HoReCa, po­tri­vit unui studiu al com­pa­niei de cercetare de piaţă Vektor Marktfor­schung. Doar comerţul modern cu­prinde mai mult de 1.700 de magazine. Anul trecut, Coca-Cola HBC România a avut o cifră de afaceri record de 2,1 miliarde de lei (472 mil. euro), în creştere cu 16% faţă de anul precedent. În plus, profitul companiei s-a dublat şi a ajuns la 243 de milioane de lei.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO