Companii

Cocor dă vina pe Primărie pentru “traficul scăzut de clienţi”

Cocor dă vina pe Primărie pentru “traficul scăzut de clienţi”

Autor: Andrei Chirileasa

11.01.2011, 17:57 76

Cocor Bucureşti (COCR), compania care controlează centrulcomercial cu acelaşi nume din centrul Capitalei susţine că accesulcătre parcarea Cocor este îngreunat din cauza anumitor restricţiiale Primăriei, "ceea ce conduce la înregistrarea unui trafic scăzutde clienţi ai magazinului Cocor, cu rezultate semnificativ negativeasupra încasărilor de către chiriaşii Cocor", potrivit unui raporttransmis Bursei de Valori Bucureşti.

"Având în vedere că Primăria Municipiului Bucureşti a avizatconstrucţia parcării Cocor, am solicitat acesteia aprobare pentruamplasarea de indicatoare rutiere pentru reglementarea circulaţieiîn vederea facilizării traficului auto către parcarea Cocor,conform avizului Comisiei tehnice de circulaţie. Până la dataprezentei Primăria Muncipiului Bucureşti nu ne-a răspuns oficial",se arată în raportul Cocor.

Reprezentanţii companiei spun că urmează să convoace PrimăriaMunicipiului Bucureşti la o conciliere în vederea soluţionăriiproblemelor semnalate, iar în caz contrare se vor adresa instanţeide judecată pentru soluţionarea diferendului.

"Suntem singura societate din zonă care, întro perioadă deprofunde probleme financiare a edificat o construcţie de înaltăclasă, aşteptând un sprijin din partea autorităţilor", mai spunreprezentanţii Cocor.

Complexul comercial Cocor a fost deschis la începutul luniioctombrie, în urma unei investiţii de circa 24,5 mil. euro plusTVA, care a constat în modernizarea complexului şi extindereaacestuia prin construirea unei parcări.

Reprezentanţii Cocor au anunţat atunci că gradul de ocupare acentrului comercial este de 85% şi o chirie medie de 49 de euro pemetrul pătrat (inclusiv utilităţi).

Cocor este listată pe piaţa RASDAQ şi are o capitalizare de 16mil. euro.


AFACERI DE LA ZERO