Companii

Codruţ Nicolau, director general adjunct al Patria Bank: De-a lungul ultimilor cinci ani am finanţat toate tipurile de societăţi, de la PFA-uri şi II-uri la SRL-uri şi SA-uri. Asta e adevărata Românie, un mix între simplu şi sofisticat

Codruţ Nicolau, director general adjunct al Patria Bank: Cred că e un talent şi un avantaj competitiv dacă poţi face business şi dacă te poţi adapta fără să ştii tot ce va fi. Să navighezi chiar dacă nu ai o hartă precisă. Orice criză naşte oportunităţi, dar ca să le identifici, trebuie să fii capabil să ai un raport bun cu incertitudinea, nu neapărat să te împrieteneşti cu ea, dar să accepţi că face parte din viaţa de zi cu zi.

Codruţ Nicolau, director general adjunct al Patria Bank: Cred că e un talent şi un avantaj competitiv dacă poţi face business şi dacă te poţi adapta fără să ştii tot ce va fi. Să navighezi chiar dacă nu ai o hartă precisă. Orice criză naşte oportunităţi, dar ca să le identifici, trebuie să fii capabil să ai un raport bun cu incertitudinea, nu neapărat să te împrieteneşti cu ea, dar să accepţi că face parte din viaţa de zi cu zi.

Autor: Cristina Roşca

17.07.2020, 08:30 463

Patria Bank se află pe locul 18 în clasamentul băncilor din 2019 după active. Banca are active totale de circa 3,2 miliarde de lei şi o cotă de piaţă de 0,64% conform BNR.

„Patria Bank e o bancă mică, aşa că poate nu reflectă si­tuaţia din întregul sistem, dar ce vedem noi e că există o relansare a activităţilor eco­nomice. Mai exact, vedem că există dorinţa de a face business din partea clienţilor, dar şi interes de creditare din partea băncii noastre. E posibil ca această situaţie să fie o consecinţă a ceea ce am făcut noi în perioada de lockdown când am sunat mii de clienţi pentru a afla cu ce-i putea ajuta“, spune        Codruţ Nicolau, director general adjunct al Patria Bank.

El adaugă că din punctul de vedere al portofoliului, remarcă interes atât din partea clienţilor persoane juridice care vor să facă business şi astfel solicită finanţare, cât şi din partea persoanelor fizice.

„Am avut campanii atât pentru credite ipotecare, cât şi pentru consum şi a existat o cerere foarte mare. Este inte­resant însă că această cerere s-a menţinut şi după finalizarea cam­paniilor.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO