Companii

Compania de curierat DPD a încheiat anul 2020 cu afaceri de peste 50 mil. euro, plus 30%: „Anul 2020 a însemnat o adaptare foarte rapidă, volumele au crescut foarte mult“. Compania de curierat a investit anul trecut peste 2 milioane de euro şi a reuşit să ajungă la o suprafaţă de 60.000 mp de depozite

Karla Codrea, CEO al DPD România: Cu siguranţă e-commerce-ul va fi pe un trend ascendent şi în 2021. Oamenii şi-au dat seama că este mult mai comod şi mai simplu să cumpere online.

Karla Codrea, CEO al DPD România: Cu siguranţă e-commerce-ul va fi pe un trend ascendent şi în 2021. Oamenii şi-au dat seama că este mult mai comod şi mai simplu să cumpere online.

Autor: Miruna Diaconu

08.02.2021, 20:15 290

♦ Expedierile transfrontaliere reprezintă 20% din totalul livrărilor DPD România.

Compania de curierat DPD România, una dintre cele mai mari companii de curierat de pe piaţa locală, a încheiat anul 2020 cu afaceri de peste 50 milioane euro, în creştere cu 30% faţă de 2019, când a raportat venituri de circa 35 milioane euro. Creşterea cifrei de afaceri a companiei vine pe fondul faptului că industria de curierat este considerată a fi un câştigător al acestei crize, în contextul în care comerţul online şi livrările la domiciliu au crescut considerabil.

„Anul 2020 a însemnat o adaptare foarte rapidă. Volumele au crescut foarte mult, iar pentru a păstra calitatea serviciilor, ne-am dat seama că trebuie să investim rapid în oameni şi infrastructură. Investiţiile totale se ridică la peste 2 milioane de euro. Am deschis un nou depozit lângă Bucureşti, la Bragadiru“, spune pentru ZF Karla Codrea – CEO al DPD România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO