Mylan România (fosta Abbott Products România), care vinde lunar un milion de cutii de medicamente pe piaţa locală, a finalizat anul 2018 cu afaceri mai mari cu 9% faţă de anul anterior, iar pentru acest an a bugetat afaceri mai mari cu două cifre pe fondul lansării de noi produse.
„În acest an intrăm cu noi produse pe oncologie, imunologie şi aducem şi tratamente antiretrovirale (HIV). Estimăm că afacerile vor creşte cu 10-12% în acest an. Nevoia de medicamente este în continuare foarte mare pe piaţa locală, cred că piaţa va continua să crească“, a declarat pentru ZF Adrian Grecu, şeful companiei Mylan România. Compania vinde medicamentele originale în 2.000-3.000 de farmacii prin intermediul distribuitorilor cu care lucrează. Medicamentele vândute în România de Mylan sunt aduse de la unităţile de producţie ale grupului, din SUA. Cota de piaţă a Mylan în România era, potrivit Cegedim, de 1,5%, ceea ce plasează compania în top 20 pe piaţa locală, potrivit ultimelor date.