♦ Compania are în portofoliu mai multe tipuri de cafea – instant, măcinată şi boabe - însă principalul produs cu care a şi pornit la drum este cel al monodozelor ♦ Ideea businessului a apărut acum mai bine de un deceniu, însă începuturile efective ale acestei afaceri datează din 2011.
„Ideea acestei afaceri, ideea dezvoltării unei reÅ£ele de distribuÅ£ie ÅŸi vânzare de cafea în sistem single serve a apărut cu mulÅ£i ani în urmă, undeva prin 2007-2008. La vremea respectivă dezvolÂtaÂsem o altă companie la nivel naÅ£ional (Rokor Ecostyle – ÅŸi brandul Waterpia), speciaÂli-zată în servicii de închiriere a dispenserelor de apă, cu clienÅ£i acoperind tot spectrul economic ÅŸi social: de la birouri la magazine diverse, de la farmacii la spitale, de la spaÅ£ii industriale la spaÅ£ii culturale sau chiar ÅŸi pentru acasă“, îşi aminteÅŸte Åžerban Andrei, fondatorul ÅŸi acÅ£ionarul majoritar al companiei Flexpresso.
El povesteÅŸte că la Rokor Ecostyle vizita frecvent fiecare client din portofoliu, astfel că ideea de a extinde afacerea prin coÂmerÂcializarea unor soluÅ£ii de cafea a venit natural.
„Din păcate, deşi avansasem substanţial cu planul acesta, am fost forţat să amân lansarea noilor produse întrucât debutul crizei financiare din 2008-2009 a lovit puternic într-o altă afacere a grupului de firme de la acea dată (o companie cu activitate în sectorul auto – n.red.), producând pierderi foarte mari într-o perioadă de timp relativ scurtă.“