Companii

Compania japoneză Honda îşi propune dublarea cotei de piaţă în India

Compania japoneză Honda îşi propune dublarea cotei de...

Autor: Alexandra Cepăreanu

03.03.2018, 15:32 155

Compania japoneză de automobile, Honda Motor Co intenţionează să îşi dubleze cota de piaţă în India în următorii ani, datorită faptului că a început să îţi sporească prezenţa pe cea de-a cincea cea mai mare piaţă de automobile din lume, a declarat şeful unităţii de vânzări locale pentru Reuters.

„Pentru a fi un jucător important şi pentru a avea o prezenţă semnificativă pe piaţă, Honda trebuie să obţină o cotă de piaţă de 10%”, a spus Yoichiro Ueno, director executive la unitatea din India pentru Reuters.

Datele din industrie arată că la sfârşitul anului 2017 Honda a avut o cotă de piaţă de 5%, în scădere de la 7% acum trei ani.

Vânzările anuale de autoturisme din India au depăşit anul trecut 3 milioane de unităţi şi se aşteaptă ca ţara să devină cea de-a treia cea mai mare piaţă a automobilelor din lume până în 2020, pe listă urmând China şi Statele Unite.

Cea mai mare provocare pentru compania japoneză o reprezintă impozitele reduse la maşinile mici şi faptul că Honda are prea puţine maşini mici de oferit.

„Linia noastră globală este diferită, astfel putem spune că este destul de dificil să  să ne folosim resursele globale”, a declarat Yoichiro Ueno, adăugând că politica de impozitare a autovehiculelor în India ar trebui schimbată pentru a încuraja producătorii de automobile să aducă spre comercializare produse din portofoliul global.

Producătorul japonez utilizează doar 70% din capacitatea sa anuală de producţie, care depăşeşte un număr de 300.000 de maşini în India şi are nevoie de o creştere a producţiei pentru a fi eficient, a mai spus Ueno.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO