Companii

De la o companie în pragul falimentului la afaceri de 70 mil. euro în cinci ani. Abatorul Periş a ajuns la 150.000 de clienţi lunar, o reţea proprie de 29 de magazine, pe platforma Bringo şi în toate reţelele mari de comerţ modern, unde vinde 70% din producţie

De la o companie în pragul falimentului la afaceri de 70 mil. euro în cinci ani. Abatorul Periş a ajuns la 150.000 de clienţi lunar, o reţea proprie de 29 de magazine, pe platforma Bringo şi în toate reţelele mari de comerţ modern, unde vinde 70% din producţie

Bogdan Grama, directorul general al companiei Abatorul Periş: În luna aprilie 2020 am investit 2 milioane de euro în mărirea capacităţii de producţie şi ambalare pentru secţiile de procesare carne ale abatorului, iar în mai capacitatea de producţie pentru micii şi cârnaţii de Periş a fost dublată

Autor: Florentina Niţu

27.01.2021, 13:00 2973

„Chiar dacă traversăm o perioadă imprevizibilă, am continuat să facem investiţii, pentru a putea acoperi cererea din piaţă, din surse 100% româneşti.“

Bogdan Grama, directorul general al companiei Abatorul Periş din Niculeşti, judeţul Dâmboviţa, cumpărată în 2015 de holdingul Agricover, grup controlat de omul de afaceri Jabbar Kanani, estimează o cifră de afaceri de 70 de milioane de euro în 2020, după ce şi-a extins puternic canalele de vânzare.

„Anul 2020 a creat un context neobişnuit pentru orice business, pentru simplul fapt că nimeni nu a prevăzut vreodată o pandemie. Datorită implicaţiilor s-a intrat într-un scenariu de criză, cu multe necunoscute, însă am ştiut să reacţionăm şi să ne mobilizăm extrem de rapid. (...) Pentru 2020 estimăm o cifră de afaceri de aproximativ 70 de milioane de euro, un rezultat bun, care ne facem să fim încrezători în potenţialul de creştere al busi­nessului”, a spus pentru ZF Bogdan Grama.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO