Companii

Companiile aeriene de linie împrumută strategia de preţuri low-cost în speranţa că vor reveni pe profit

ZF a simulat rezervarea unui bilet pe ruta Bucureşti – Madrid la Tarom. Saver Economy, Optim Economy şi Flex Economy sunt trei din cele patru categorii de preţuri de la clasa economy. Preţurile variază în funcţie de serviciile încluse precum bagaj de cală sau alegerea locurilor.

ZF a simulat rezervarea unui bilet pe ruta Bucureşti – Madrid la Tarom. Saver Economy, Optim Economy şi Flex Economy sunt trei din cele patru categorii de preţuri de la clasa economy. Preţurile variază în funcţie de serviciile încluse precum bagaj de cală sau alegerea locurilor.

Autor: Miruna Diaconu

01.02.2023, 20:20 246

Tot mai multe companii aeriene de linie europene au introdus mai multe tipuri de pachete pentru cumpărarea biletelor de avion, lăsând la alegerea pasagerilor ce tarif vor plăti în funcţie de facilităţile pe care le doresc.

Tot mai multe companii aeriene de linie din Europa au adoptat politicile de preţuri practicate de mai mult timp de către companiile low-cost. După doi ani foarte dificili pentru industria aviatică, care nu şi-a revenit la nivelul prepandemic, astfel de strategii le-ar putea ajuta să revină iar pe profit, dar introducerea unor tarife diferenţiate le oferă oamenilor flexibilitatea de a plăti exact tipul de serviciu pe care şi-l doresc.

Dacă acum câţiva ani pasagerii plăteau un preţ pe un bilet şi aveau incluse masa la bord, bagajul de cală, alegerea locurilor şi alte beneficii, acum pasagerul poate alege ce doreşte să plătească dacă doar biletul sau adaugă şi alte servicii. O astfel de strategie de preţuri le oferă flexibilitate pasagerilor, însă în final ar putea ajunge să plătească mai mult decât preţul iniţial pe care l-ar fi putut plăti pentru toate aceste servicii.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO