Companii

Companiile de handling de pe Otopeni au pierdut 300 de angajaţi în ultimii patru ani, însă veniturile au crescut cu 15%

Companiile de handling de pe Otopeni au pierdut 300 de...

Autor: Miruna Diaconu

08.08.2024, 00:07 141

Companiile de handling de pe Otopeni, care asigură toate serviciile de care beneficiază pasagerii şi companiile aeriene pe aeroport, au pierdut în jur de 300 de angajaţi în perioada 2019-2023, potrivit datelor Ministerului de Finanţe.

Aceste companii asigură toate serviciile de care beneficiază pasagerii şi companiile aeriene pe un aeroport de la check-in, catering, bagaje, transport în cadrul aeroportului până la combustibil şi întreţinerea aeronavelor, toate aceste servicii sunt oferite de companiile de handling.

Deşi companiile de handling au pierdut 300 de angajaţi în această perioadă, cifra de afaceri cumulată a acestor firme a crescut cu 15% în perioada 2019-2023.

Sezonul de vară este cel mai aglomerat în ceea ce priveşte numărul de curse, dar şi perioada din an cu cele mai multe întârzieri şi anulări de zboruri. Companiile aeriene invocă de cele mai multe ori motivul lipsei forţei de muncă din aeroporturi pentru întârzierea multor zboruri. În pandemie, multe companii de handling şi aeroporturi au renunţat la o parte din personal  din cauza crizei pandemice.

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Health&Pharma Summit'24