Companii

Companiile locale încep să prindă gustul parteneriatelor: Este o modalitate de a-ţi creşte businessul

Radu Savopol, co-fondator al 5 to Go

Radu Savopol, co-fondator al 5 to Go

Autor: Cristina Roşca

25.06.2019, 07:16 535

Recent, retailerul de bricolaj Brico Depot a semnat un parteneriat cu lanţul de cafenele 5 to Go, iar compania de telecomunicaţii Telekom s-a asociat cu operatorul aerian low-cost Blue Air. Aceste parteneriate vin la câţiva ani după ce asocierile pe plan local aveau de-o parte şi de alta companii străine precum restaurantele fast-food Subway şi benzinăriile OMV Petrom sau Petrom alături de retailerul francez Auchan.

În primii ani de capitalism, companiile româneşti, cu preponderenţă afacerile antreprenoriale, au refuzat să încheie parteneriate şi asocieri invocând perioada de dinainte de ’89 în care nu exista iniţiativă privată în business. Amintirea cooperativelor îi determina pe mulţi antrepre­nori şi executivi să prefere să se dezvolte independent, cu forţe proprii.

„Better 2gether“ este sloganul pe care îl folosim în parteneriate pentru că noi chiar credem că împreună, dacă se susţin, businessurile pot creşte“, spune Radu Savopol, co-fondator al 5 to Go. El adaugă că pentru lanţul de cafenele asocierea reprezintă un acces la un public diferit decât cel de până atunci. Mai mult, este un câştig la nivel de imagine din asocierea cu o marcă internaţională, bine cunoscută şi poziţionată.

Pentru 5 to Go, asocierea cu Brico Depot este doar un parteneriat dintr-o listă mai lungă. Mai exact, compania s-a asociat şi cu restaurantele Japanos din zona Pipera şi Aurel Vlaicu. Mai mult, urmează să meargă împreună cu businessul Ciorbărie într-un spaţiu comun.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO